Maroon 5 - One More Night "마룬파이브"

Maroon 5 - One More Night "마룬파이브"

 

 

 

 


You and I go hard at each other like we going to war

너와 나는 서로 힘들게 하지, 마치 우리는 전쟁을 하러가듯

You and I go rough, We keep throwing things and slamming the doors
너와나는 거칠게 가게되, 우리는 서로에게 자꾸 무언가를 던지고 문을 항상 쾅닫지

You and I get so Damn dysfunctional we stuck keeping score
너와나는 너무나 틀어졌어.. 우리는 자꾸 서로 잘잘못을 가리려고만해.. 

You and I get sick Yeah I know that we can't do this no more
너와 나는 이제 미친거같어.. 그래 알어 우린 이제 이걸 더이상은 계속할수없어.

But baby there you go again, there you again go making me love you.
하지만 자기야.. 거기에 너가 또잇잖아..  너는 내가 너를 사랑하게 만들고 있어.

Yeah I stopped using my head, using my head let it all go
그래 나이제 머리 쓰는거 그만하고 모든걸 그냥 내버려둘게

Got you stuck on my body, on my body like a tattoo
내몸에 너가 배여있어.. 내몸에.. 마치 타투처럼

And now I'm feeling stupid, feeling stupid crawling back to you.
그리고 이제 내가 바보같이 느껴져, 너한테 다시 기는게 바보같이 느껴져

So I cross my heart, and I hope to die that I'll only stay with you one more night
그래서 나는 진심으로, 너와 하룻밤만 함께 있을꺼라고 약속해.

And I know I've said it a million times but I'll only stay with you one more night.
그리고 알어 나도 백만번은 말한거 하지만 나는 너와 하룻밤만 더있을꺼야.

Try to tell you no but my body keeps on telling you yes.
나는 너에게 no라고 말할려하지만, 내몸이 자꾸 너를 향해 Yes 라고말해.

Try to tell you stop but your lipstick got me so out of breath.
너에게 그만하라고 말할려하지만, 너의 립스틱이 나를 숨멎게만들어.

I be waking up in the morning probably hating myself.
나는 아마도 아침에 나를 증오하며 일어나게될꺼야.

And I be waking up feeling satisfied but guilty as hell.
그리고 나는 정말 만족스럽지만 엄청난 죄책감을 느끼면서 일어나게될꺼야.

Yeah baby give me one more night
그래 자기야,, 나에게 하루밤만 더줘

Yeah baby give me one more night
그래 자기야.. 나에게 하룻밤만 더줘

Yeah baby give me one more night
그래 자기야.. 나에게 하룻밤만 더줘

(Yeah baby give me one more night)
(그래 자기야.. 나에게 하룻밤만 더줘)

So I cross my heart, and I hope to die that i'll stay with you one more night
그래서 난 정말 진심으로 너와 하룻밤만 함께 있을꺼라고 약속해.

And I know I've said it a million times but I'll only stay with you one more night.
그리고 나도 백만번은 이미 얘기한거 알지만.. 나는 너와 하룻밤만 더 너와 함께 있을꺼야.

 

 

이 글을 공유하기

댓글

Designed by JB FACTORY